|
Poradnie Specjalistyczne |
- Osobista
- Telefoniczna: 13 44 62 959
- Przez internet: Podkarpacki System Informacji Medycznej - e-Rejestracja
- Wymagane skierowanie: Tak
poniedziałek | wtorek | środa | czwartek | piątek | |
Godziny otwarcia | 1435 - 1835 | 1200 - 1800 | nieczynne | 700 - 900 | nieczynne |
- lek. med. Tomasz Bosak
Poradnia Alergologiczna świadczy usługi zdrowotne w zakresie:
- pełnej diagnostyki i leczenia astmy oraz alergii pyłkowej i pokarmowej,
- wykonywania testów skórnych z alergenów wziewnych i pokarmowych,
- badania poziomu przeciwciał IgE całkowite,
- badania czynnościowe płuc, spirometria,
- inhalacji,
- immunoterapii swoistej (tzw. odczulanie),
- testów płatkowych.
Pacjent, który w tym roku rejestruje się do poradni specjalistycznej, ma obowiązek dostarczyć oryginał skierowania (osobiście lub przesłać pocztą) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z listy. Termin liczony jest od następnego dnia po dokonaniu wpisu na listę. Jeśli pacjent nie zgłosi się na wyznaczoną wizytę, zostanie skreślony z listy oczekujących, a świadczeniodawca zwraca mu oryginał skierowania. Pacjent nie zostanie skreślony z listy oczekujących, jeśli udowodni, że niezgłoszenie się na wizytę nastąpiło z powodu niemożliwego do zapobieżenia nadzwyczajnego zdarzenia (siły wyższej). Wniosek o przywrócenie na listę pacjent winien zgłosić niezwłocznie, nie później jednak jak w terminie 7 dni od niezgłoszenia się na wizytę w ustalonym terminie.
Pacjent w celu otrzymania danego świadczenia może wpisać się na listę oczekujących tylko u jednego świadczeniodawcy. Zasada ta dotyczy również świadczeń onkologicznych i świadczeń udzielanych bez skierowania. Termin wizyty do poradni można ustalić osobiście, telefonicznie i poprzez e-rejestrację. Uprasza się pacjentów o potwierdzenie zgłoszenia się na wizytę na dwa dni przed terminem wizyty. Natomiast pacjent, gdy nie może stawić się na wizytę w umówionym terminie, również powinien poinformować o tym świadczeniodawcę, biorąc pod uwagę dobro innych oczekujących na świadczenie pacjentów.
|